Silhouette Soft niti

Sve je popularnija neinvanzivna metoda liftinga uz Silhouette Soft niti koje iznutra pružaju potporu, aktiviraju proizvodnju kolagenskih vlakana i podižu tonus kože i tkiva.

Koriste se za lifting središnjeg i donjeg dela lica, obrva i vrata i mogu se kombinovati sa ostalim tehnikama podmlađivanja – filerima, botulinomskim toksinom, sopstvenom mašću.

Kako izgleda tretman?

Pre same intervencije potrebno je da naglasite lekaru ukoliko bolujete od neke bolesti ili uzimate određenu terapiju. Tetman ne zahteva posebnu pripremu već se po dezinfekciji tretiranog dela i anesteziranju regije topikalnom anestezijom (kremom) ili davanju lokalnog anestetika na mestu uboda igle, pristupa samom plasiranju niti. Silhouette Soft niti se postavljaju na određenu dubinu ispod kože tankom iglicom, te nije potrebno praviti rez. Nakon postavljana niti se lagano povlače na željenu visinu nakon čega lekar vrši blagu kompresiju kako bi se postigao željeni efekat podizanja.

U toku samog tretmana pacijent zajedno sa lekarom može da isprati efekat i kaže kad je zadovoljan.

Oporavak

Odmah nakon intervencije tretirano područje može u prvih par dana delovati hiperkorigovano, dok sve ne legne na mesto. Takođe, u prvih par dana su primetni blagi nabori i rupice na mestu izlaska niti koje prolaze kroz par dana. Mogući su prolazni otok i modrice koje blede 5 dana nakon intervencije. Nakon same intervencije potrebno je izbegavati jake pokrete i fizičku aktivnost, a poželjno je i spavanje na leđima i blagi pokreti pri mazanju kreme ili skidanju šminke.

Kako izgleda tretman